Levertijd

Binnen Nederland geldt dat als je bestelling op werkdagen voor 23:30 uur is geplaatst, deze dezelfde dag nog wordt verzonden. (België voor 22:00 uur)
Je kunt je bestelling dan de volgende werkdag in huis verwachten.
Bestel je op zaterdag dan kun je jouw bestelling de eerstvolgende maandag verwachten en in België de eerstvolgende dinsdag.

Voor bestellingen die naar een land buiten Nederland of België worden verzonden, kan de levering iets langer duren.

LET OP: Bopita en gepersonaliseerde items hebben een langere levertijd

Bopita meubels:
Veel van onze meubels worden via externe partners geleverd, hierdoor worden meubels of andere grote pakketten niet altijd binnen bezorgd. Voor veel meubels geldt dat deze op de begane grond, voor de drempel worden geleverd. Houd om die reden de track & trace altijd goed in de gaten. Ook gelden hier vaak aparte levertijden voor (beschreven bij het product)

In een enkel geval kan er door de vervoerder vertraging optreden in het afleveren van bestellingen.

Gepersonaliseerde producten:
Onze speenkoorden en wagenspanners maken we met de hand waardoor de levering hiervan langer duurt dan andere producten.
We versturen onze speenkoorden binnen 4 tot 7 werkdagen na bestelling via de brievenbus post.
Deze zal binnen enkele dagen bij jou in de brievenbus geleverd worden

Wat zijn de verzendkosten?

De standaard verzendtarieven zijn:
Wij bieden gratis verzending op alle bestellingen boven de €49 binnen Nederland en alle bestellingen boven de €75 binnen België.

Nederland: €4,95
België: €7,50
Duitsland: 7,50
Frankrijk: €8,95
Frankrijk, Italie, Oostenrijk, Denemarken, Luxemburg, Zweden, Groot-Brittannië
Pakket €12,95 (altijd inclusief track en trace)

Wanneer je pakket het magazijn verlaat, sturen wij je een e-mail met de melding dat je pakket onderweg is, samen met een track & trace link om je pakket te volgen.

May Mays probeert de bestelling zo snel mogelijk bij je te bezorgen en hiervoor werken wij dagelijks tot middernacht.

 

Veelgestelde vragen:

Wat als ik niet thuis ben als de bezorger mijn pakje komt afleveren?
Als er voor je pakje niet getekend hoeft te worden, mag de bezorger je pakje afleveren in de brievenbus. Past het pakje niet door de brievenbus? Dan zal de bezorger proberen je pakje bij de buren af te leveren. Als dit ook niet kan zal de bezorger het pakje weer meenemen naar het depot en de volgende bezorgdag opnieuw proberen af te leveren.

Ik heb een foutief adres opgegeven, kunnen jullie dit corrigeren?
Nee, wij kunnen geen adressen aanpassen van pakjes die zijn verzonden. Wel kunt u via de tracking het pakket uit laten wijken naar een servicepunt, zodat het pakje niet bij het verkeerde adres wordt afgeleverd. Laat het adres ook altijd nog bij de verzender aanpassen, neem hiervoor contact op met hun klantenservice.

Mijn pakje is bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu?
We willen je vriendelijk vragen eerst bij je directe buren te vragen of zij misschien een pakje of kaartje hebben ontvangen. Controleer ook de brievenbussen. Is je pakje nog niet boven water? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen en een uitgebreid onderzoek kunnen opstarten.