Veelgestelde vragen

Zijn alle artikelen op vooraad?

Ja, wij leveren al onze producten direct uit eigen voorraad. Als deze niet op voorraad zijn dan staat dit vermeld en kun je het product niet bestellen.
Wanneer je een uitverkocht product toch graag zou willen hebben, schrijf je dan in bij het gewenste product met je naam en e-mail en je ontvangt direct een e-mail zodra het product weer op voorraad is.

Ik wil een uitverkocht product graag hebben, wat nu?

Laat uw naam en e-mail adres achter bij het product. U ontvangt automatisch direct een mail zodra het product weer op voorraad is.

Het product is inneens uitverkocht tijdens het bestellen?

De artikelen worden pas voor je gereserveerd wanneer deze zijn betaald.
Het is mogelijk dat meerdere klanten hetzelfde laatste product aan het bestellen zijn, helaas kan er maar één iemand het artikel ontvangen en dat is degene die als eerste betaald heeft.

Kun je iets voor mij achterhouden?

Ja, wanneer je een bestelling hebt geplaats ontvang je automatisch een e-mail waarin je de gewenste lever dag en tijd kunt wijzigen.

Ik heb een bestelling geplaatst maar wil graag nog artikelen toevoegen, kan dat?

Zodra een bestelling geplaatst is dan is het helaas niet meer mogelijk om deze te wijzigen. Wij verwerken de orders direct en dragen deze over aan de vervoerder. Uiteraard is het altijd mogelijk om producten te ruilen of te retourneren na levering.

Het product is inneens uitverkocht tijdens het bestellen?

De artikelen worden pas voor je gereserveerd wanneer deze zijn betaald.
Het is mogelijk dat meerdere klanten hetzelfde laatste product aan het bestellen zijn, helaas kan er maar één iemand het artikel ontvangen en dat is degene die als eerste betaald heeft.

Kan ik de producten ook afhalen of bekijken?

Dit is niet mogelijk, om u de scherpste prijzen aan te kunnen bieden hebben wij geen fysieke winkels en verzenden wij direct vanuit ons magazijn.

Kan ik producten ruilen?

Het is mogelijk om producten te ruilen. Hiervoor kunt u de overbodige producten aan ons retourneren via de retourinstructie. Hierna kunt u de gewenste producten via de webshop bestellen.

Het product is kapot, wat nu?

Wat vervelend te horen dat er iets mis is! Stuur aub een mailtje naar info@maymays.nl met daarin a) jouw ordernummer b) een omschrijving van de klacht c) een foto waarop het mankement goed te zien is. Wij reageren zo spoedig mogelijk op jouw email met een passende oplossing.

Voor wie zijn de verzendkosten van een retourzending?

De kosten voor retour van jouw bestelling zijn voor eigen rekening. De kosten hiervan bedragen 5,25 per pakket. Als u voor de eerste verzending wel verzendkosten heeft betaald dan zullen wij u deze terugbetalen na ontvangst van de producten.

Het antwoord op uw vraag toch niet gevonden?

Mail ons op info@maymays.nl en wij beantwoorden uw vraag op werkdagen binnen 24 uur.

Toch liever even bellen? Bel ons op 085 0043 260 op werkdagen van 08u tot 22u en in het weekend van 08u tot 17u!