Zijn alle artikelen op vooraad?

Ja, alle artikelen zijn op voorraad behalve waar ‘binnenkort op May Mays’ bij staat!
Omdat we pas net open zijn moeten er nog best veel artikelen binnenkomen. Wanneer je een uitverkocht product toch graag zou willen hebben, Schrijf je dan in bij het gewenste product en dan krijg je een mailtje zodra het product weer op voorraad is.

Ik wil een uitverkocht product graag hebben, wat nu?

Stuur een mailtje naar info@maymays.nl met de naam van het product.
Wanneer het product weer op voorraad is zullen wij u mailen.

Het product is inneens uitverkocht tijdens het bestellen?

De artikelen worden pas voor je gereserveerd wanneer deze zijn betaald.
Het is mogelijk dat meerdere klanten hetzelfde laatste product aan het bestellen zijn, helaas kan er maar één iemand het artikel ontvangen en dat is degene die als eerste betaald heeft.

Kun je iets voor mij achterhouden?

Ja, wanneer het artikel is betaald kan ik deze voor je achterhouden en op een later moment verzenden. 
Zonder betaling kan ik helaas geen producten achterhouden.

Ik heb een bestelling geplaatst maar wil graag nog artikelen toevoegen, kan dat?

Ja, je kan een bestelling/artikel toevoegen zonder extra verzendkosten, mits de tweede bestelling nog voor 17:00uur worden besteld en betaald. Neem hiervoor contact op met mij via info@maymays.nl

Het product is inneens uitverkocht tijdens het bestellen?

De artikelen worden pas voor je gereserveerd wanneer deze zijn betaald.
Het is mogelijk dat meerdere klanten hetzelfde laatste product aan het bestellen zijn, helaas kan er maar één iemand het artikel ontvangen en dat is degene die als eerste betaald heeft.

Kan ik de producten ook afhalen of bekijken?

Helaas niet, het is niet toegestaan op het adres waar de webshop is gevestigd (woonadres), artikelen te bekijken of op te halen. Omdat dit adres dan als winkel detailhandel aangemerkt wordt.

Kan ik producten ruilen?

Het is helaas niet mogelijk producten te ruilen, hiervoor dient u opnieuw een bestelling te plaatsen in onze webshop.

Het product is kapot, wat nu?

Wat vervelend te horen dat er iets mis is! Stuur aub een mailtje naar info@maymays.nl met daarin a) jouw ordernummer b) een omschrijving van de klacht c) een foto waarop het mankement goed te zien is. Wij reageren zo spoedig mogelijk op jouw email met een passende oplossing.

Voor wie zijn de verzendkosten van een retourzending?

De kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder.

Waarom staat er geen telefoonnummer op de website?

Eigenlijk beantwoord ik alle vragen via de mail of Facebook, vaak nog dezelfde werkdag krijgt u een reactie terug.
Omdat ik pas net ben begonnen met de webshop werk ik hiernaast ook nog in het bedrijf van mijn vriend waardoor ik geen tijd heb om telefoontjes te beantwoorden.

Mocht je een vraag hebben, onze mail check ik wel regelmatig en probeer dan ook direct te antwoorden!
U kunt ook contact opnemen via het contact formulier.

Kan ik mijn producten laten inpakken?

Alle producten worden gratis leuk verpakt behalve de grote artikelen!
Mocht je speciale wensen hebben, laat het dan weten bij het afrekenen (*bestel notities)